سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاد بودن و شاد زیستن

آیا در اداره یا محل کارتان، دچار نگرانی شده‌اید و نمی‌دانید چطور آرامش خود را حفظ کنید!! یک تضاد در زندگی‌تان به وجود آمده است و نمی‌دانید با این مشکل چطور کنار بیایید، در زندگی هر انسانی شرایطی پیش می‌آید که نمی‌تواند آرامش خود را حفظ کند.

حال ما چندین توصیه برای شما داریم تا بتوانید در شرایط سخت، آرامش خود را حفظ کنید:

1. در ابتدا باید بدانید که این ناآرامی‌ها از کجا نشات می‌گیرد و سرچشمه‌ی آن کجاست؟؟ درروز ما انسان‌ها به دلایل مختلف ناآرام می‌شویم، و اگر شاغل باشید این ناراحتی‌ها مسلما بیشتر خواهد بود، و بنا به شغلتان و حساسیت‌هایی که هر حرفه‌ای دارد، ناآرامی‌ها بیشتر می‌شود.

2. در مرحله ی بعدی مهم این است که یاد بگیرید با مشکلات کنار بیاید، مشکلات وجود دارند چه شما ناآرام باشید و یا چه آرام .

<>

پس بهتر است که آرامش خود را حفظ کنید و بر خدای توانا توکل کنید تا او مشکلات را حل کند. مهم است که بدانید و بتوانید یک عقب‌نشینی فکری در برابر مسائل داشته باشید. هر گاه عصبانی می‌شوید از جر و بحث کنار بروید، و به مدت پنج دقیقه نفس عمیق بکشید، راه بروید، یک لیوان آب بنوشید، و این سوالات را از خودتان بپرسید: آیا واقعا این موضوع این قدر مهم است؟ آیا اگر داد و فریاد بزنید راه حلی پیدا می‌شود؟ همین چند جمله‌ی کوتاه اثری بی‌نظیر و غیر قابل باور دارد، اگر باورتان نمی شود یک دفعه که عصبانی می‌شوید امتحان کنید. 

3. به بهداشت بدن خود توجه داشته باشید: زیرا اگر به بهداشت و سلامت بدن خود توجه نداشته باشید هنگامی که عصبانی می‌شوید، ناراحتی‌های بیشتری به سراغ شما می‌آیند، هیچ گاه استراحت خود را کاهش ندهید، و غذای خود را در آرامش کامل میل کنید و از محرک‌های مانند: نوشیدنی‌های که حاوی کافئین هستند و از قرص‌های مسکنی مانند: انواع آسپیرین‌ها، و از همه مهم‌تر داشتن خوابی کامل است به خاطر داشته باشید که یک خواب کامل و راحت می‌تواند خستگی روزمره‌ی شما و نا آرامی‌هایی را که در طول روز تجربه کرده‌اید را از بین ببرد.

4. ورزش کنید: زیرا افرادی که ورزشکار هستند صبر بیشتری دارند حتی ورزش‌های ساده‌ای مانند: دو، پیاده روی، دوچرخه سواری و یا ورزش‌هایی مانند: شنا، و... را انجام دهید. دو بار در هفته ورزش کنید، ورزش کردن جریان خون را تسریع می‌کند و باعث جلوگیری از سکته در مواردی می‌شود که فرد عصبانی می‌شود. و ورزش‌هایی که در جهت تممد اعصاب مفید هستند را انجام دهید ورزش‌هایی مانند: یوگا، مدیتیشن، ماساژ و ... . و البته می‌توانید یک موزیک آرام نیز گوش کنید تا اعصابتان سریع‌تر آرام شود


نوشته شده در تاریخ شنبه 88/4/6 توسط مهرنوش
درباره وبلاگ

مهرنوش
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
mehrnosh_b2008@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس