سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاد بودن و شاد زیستن

آیا شما تاکنون سعی کرده اید ، گلی با عطر متفاوت و از بهترین گل های بوستان خدا باشید؟ یکبار هم که شده امتحان کنید ، تا ببینید چگونه از همه چیز زندگی لذت می برید. آیا تا کنون فکر کرده اید چگونه می توان از دیدن یک درخت ، یک گل و حتی از یک نور تابیده شده از سقف آسمان و یا هرچیز دیگری که در اطرافتان وجود دارد و شما خیلی بی تفاوت از کنار آن می گذرید ، لذت برد؟

اگر ایمان داشته باشید که زندگی یک کابوس نیست و آن را با همه وجودتان دوست بدارید ، حتما جواب سؤالات بالا را از کائنات ، که پاسخگو ترین مرجع هستی است دریافت می کنید و آن وقت است که از شدت شعف در پوست خود نمی گنجید . چرا؟ چون فقط شما هستید که به این توانمندی رسیده اید . 

اگر تا به حال عکس های سه بعدی را دیده باشید ، می دانید که برای دیدن این گونه عکسها ، باید عکس مورد نظر را در مقابل خود بگیرید و به آرامی آن را به طرف جلو وعقب حرکت دهید تا در یک فاصله مشخص و مطلوب ، تصویر سه بعدی ظاهر شود . برای رؤیت زیبایی های بی بدیل زندگی نیز، باید اقدام مشابهی انجام دهید ، یعنی باید بعضی کارها را تمرین نمائید تا در اثر ممارست کافی به مرحله ای برسید که زنگار دل تان زدوده شود و شما در آئینه ی پاک و شفاف دل خود ، همه ی زیبایی های زندگی و طبیعت اطراف خود را ببینید.  

نصیب هرکسی از دنیا و زندگی ، به اندازه دریافت (درک) او از آنهاست . انسان مختار به دنیا آمده است و می تواند خوش بینی یا بدبینی را اختیار کند ولی عقل سلیم حکم می کند تا گل و گلستان را بر خار و خارستان ترجیح دهد .  

فرصتهای طلائی ، درپشت لحظه های کوچک قرار دارند ؛ بدان معنی که باید در هر لحظه ی کوچک ، خوشبخت باشید . مجموع همین لحظات کوچک ، زندگی توأم با خوشبختی را برای شما به ارمغان می آورد . زیبایی ها را درک و احساس کنید و از آنها لذت ببرید . در فرهنگ انسانهای موفق ، کلمه ی بدبختی ، نامفهوم است و هرآنچه درزندگی هست ، خوشبختی است . برداشت منفی آدم ها سبب شده تا این کلمه در ادبیات باقی بماند و ریشه بدواند .

ایجاد نشاط در زندگی خرجی ندارد ، قدری تدبیر می خواهد ، تا از هر موضوع کوچکی استفاده کرده ؛ نشاط و شادابی را به زندگی روزمره خود هدیه کنید .
عمر خود را تلف نکنید و نهایت بهره را از هر لحظه آن ببرید . تا آخرین لحظات عمرتان ، دست از یادگرفتن برندارید ، تنها در این صورت است که جریان اکسیر زندگانی را در رگ های خود ، بخوبی حس می کنید و به درستی می فهمید که زنده اید .




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/9/15 توسط مهرنوش
درباره وبلاگ

مهرنوش
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
mehrnosh_b2008@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس