سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاد بودن و شاد زیستن

آیا در اداره یا محل کارتان، دچار نگرانی شده‌اید و نمی‌دانید چطور آرامش خود را حفظ کنید!! یک تضاد در زندگی‌تان به وجود آمده است و نمی‌دانید با این مشکل چطور کنار بیایید، در زندگی هر انسانی شرایطی پیش می‌آید که نمی‌تواند آرامش خود را حفظ کند.

حال ما چندین توصیه برای شما داریم تا بتوانید در شرایط سخت، آرامش خود را حفظ کنید:

1. در ابتدا باید بدانید که این ناآرامی‌ها از کجا نشات می‌گیرد و سرچشمه‌ی آن کجاست؟؟ درروز ما انسان‌ها به دلایل مختلف ناآرام می‌شویم، و اگر شاغل باشید این ناراحتی‌ها مسلما بیشتر خواهد بود، و بنا به شغلتان و حساسیت‌هایی که هر حرفه‌ای دارد، ناآرامی‌ها بیشتر می‌شود.

2. در مرحله ی بعدی مهم این است که یاد بگیرید با مشکلات کنار بیاید، مشکلات وجود دارند چه شما ناآرام باشید و یا چه آرام .

<ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ شنبه 88/4/6 توسط مهرنوش

موضوع اطمینان داشتن زن و مرد به همدیگر و اعتماد کردن به هم، عاملی بسیار مهم و حیاتی در یک زندگی مشترک است.

با این حال عده ای بر این باورند که گفتن دروغ های خوشایند یا دروغ های مصلحتی ایرادی ندارد و گاهی گفتن آنها لازم است.

البته قصد نداریم بگوییم که در زندگی مشترک مردان بیشتر دروغ می گویند یا زنان، اما یک تحقیق که اخیراً انجام شده، بر این نکته تاکید دارد که اغراق های مردان به همسرانشان بی علت نیست و غالباً بزرگنمایی می کنند برای اینکه خودشان را برتر نشان بدهند یا اشتباهات و ضعف های خود را مخفی کنند و به این ترتیب قدرت خود را نسبت به همسرشان بالا ببرند.

 
که ناگفته پیداست این گونه تحقیقات که انجامش در همه جای دنیا نیز رایج است، فقط حالت نمونه گیری دارد و قابل تعمیم بر تمام آدم ها نیست و در عین حال، حاوی حقایقی است که هیچ کس از دانستن آنها بی نیاز نیست.

<ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/4/4 توسط مهرنوش

11. برای رسیدن به امنیت روحی و آرامش از عیب جویی کردن و به رخ کشیدن نواقص همسرتان بپرهیزید.

12. همخوانی  بین خواسته ها و انتظارات منطقی از همسر، می تواند شادابی در زندگی ایجاد کند.

13. یادآوری نواقص یا رنجش های گذشته روحیه شادابی و همدلی را کاهش داده و روابط را تیره می کند به جای این کار با روحیه و خوش بینی به آینده، از موقعیت های موجود استفاده کرده و بر شادکامی زندگی مشترک بیفزاید.

<ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/4/3 توسط مهرنوش

تمام زن و شوهر ها علاقمندند زندگی مشترک توام با مهر، محبت و احترام داشته باشند و البته چنین چیزی حق تمام آنهاست و طبعاً از هر راهی وارد می شوند تا زندگی مشترکی آمیخته با تفاهم بیشتر داشته باشند و با این حال، 20 توصیه هم وجود دارد که عمل کردن به آنها خیلی ساده است.
اما تجربه نشان داده تمام زوج هایی که در تعامل با همسرشان از آنها بهره برده اند، در آزمون زندگی مشترک 20 گرفته اند. شما هم امتحان کنید، ضرری ندارد.

1.     همواره همسر خود را فردی با ارزش و برخوردار از هوش، استعداد و کرامت انسانی بدانید.

2.     همسرتان را فردی مستعد کمال، پیشرفت و تحول در نظر بگیرید.

<ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/4/3 توسط مهرنوش
<      1   2      
درباره وبلاگ

مهرنوش
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
mehrnosh_b2008@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس